fredag 14 juni 2013

billiga äkta michael kors sverige rea vid utloppet Pris

Glimtar av våren har skiner igenom och på grund av detta, har mitt sinne drev ut till sommarens planer. Jag älskar en bra nautiska tema precis som nästa tjej, och om du inte vill få alltför kitschig, välja ränder för att visa din preppy våren och sommaren anda. Jag genast fick upphetsad när jag hittade denna MICHAEL Michael Kors påse, eftersom inte bara kopplingen ger nautiska spin jag sugen, men det gör det till ett pris som gör det helt väskan affären .

För 100 kr kan du få den här blå-och-vit-randig Saffiano läderfodral, som har invändiga fickor och kortplatser för att organisera lätt. När det kommer till våren och sommaren, våra outfits innebär bära mindre kläder, och jag finner mig själv väljer mindre axelväskor och kopplingar för daglig användning. Den Saffiano lädret är lätt att torka av och hålla rent - det är super tålig. michael kors sverige Den valfria handledsrem gör detta en stor handsfree-inställning till varje outfit.

JWoww (av Jersey Shore och Snooki & JWoww fame) nyligen fotograferades lämnar VH1 Studios i NYC med en bubblegum rosa, Saffiano läder MICHAEL Michael Kors Hamilton Dubbade Tote . Medan betydligt mer dämpade versioner av denna väska finns, verkar denna färgsättning särskilt JWoww-lämpligt, gör det inte? Om du har en liknande svaghet för guld hårdvara, nitar och ljusa, djärva nyanser, kan du rycka upp den här väskan i citrus gul.

JWoww och Snooki har slå den sena natten kretsen talkshow ganska hårt under den senaste månaden, och det verkar som både verklighet starlets försöker successivt klass upp sitt utseende och fly sin notoriskt klibbig mode förbi (medan det fortfarande är så busty som möjligt ). Jag gillar verkligen det här MICHAEL Michael Kors väska, speciellt i en mer neutral ton, men när JWoww och jag delar samma smak i väskor, jag börjar ifrågasätta allt jag vet. Vad säger du, PB läsare - är det Hamilton alltför flashiga, eller är det bara JWoww effekt?

ĴWOWW进行一个MICHAEL Michael Kors的汉密尔顿钉在炎热的粉红色手提袋外VH1工作室在纽约(5)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar